سورناسورنا، تا این لحظه: 10 سال و 10 ماه و 2 روز سن داره

نی نی تپلی

انتظار برای بزرگترین معجزه زندگی مشترکمون

1392/2/16 0:48
نویسنده : ساناز
841 بازدید
اشتراک گذاری

سلام معجزه کوچولوی ما

این متن رو وقتی شما هنوز تو شکم مامی هستی واست می نویسم . الان دقیقا 30 هفته است که زندگی جنینی رو شروع کردی و جزئی از این جهان هستی شدی . حدود 10 هفته دیگه می آی پیش ما و من برای اولین بار می بینمت.قلب

واقعا یک معجزه بزرگه تمامی اتفاقات دوران جنینی تا نوزادی. به هر حال احساسات من نسبت به تو خیلی غریبه. نمی دونم جدیده که من نمی فهممش یا خیلی با هم قاطی شده.

اما تمامی عکسهات تا این زمان رو که دکتر برات گرفته نگهداشتم.

 اولین بار با دیدن این تست من و بابایی متوجه شدیم که خدای عزیز تو رو به ما هدیه داده، اما باورش و اینکه واقعا الان زندگی ات رو شروع کردی برامون خیلی سخت بود.تعجب

 

 

 3 روز بعد من رفتم و آزمایش خون دادم و این بار نتیجه اش باور پذیر تر بود.

 

دیگه ما، مامانی وبابایی شده بودیم . رفتم دکتر تا پرونده تشکیل بدم و هر ماه تحت نظر باشم. تا خدایی نکرده مشکلی واسه نینی گوگولی ام پیش نیاد . هم استرس داشتیم و هم خوشحال بودیم. دکتر بهمون تبریک گفت و تذکرات لازم رو داد.

 

 

این هم اولین عکس شما تو تقریبا 8 هفتگی تون. سلام مامی. بوووووووووس

 

این هم از نمای نزدیکتر جوجویی


 

تازه ضربان قلبت رو هم شنیدیم. خیلی تند تند می زد. دوست دارم عزیز دلم.

 

دیگه مامی باید مواظب تغذیه و حرکات و آرامشش می بود. از این دو تا کتاب خیلی کمک گرفتم. عالی بود. بابایی هم خیلی کمکم کرد و مواظب غذاهام بود هر چی  می گفتم تند تند تهیه می کرد . بوس بوس بابایی

کتاب ریحانه بهشتی و همه مادران سالمند اگر.... 

از من و شما کلی آزمایش و عکس گرفتن و بررسی کردن . مامی خیلی می ترسید و استرس داشت نکنه یه وقت مشکلی پیش بیاد بعد بابایی می گفت توکل کن به خدا که خودش حافظ و نگهبان نی نی مون باشه و یه کوچولوی سالم و آرام و زیبا و باهوش به ما هدیه بده. این کلی آرومم می کرد.از خود راضی

این عکس 14 هفته و 5 روز شماست. ماشاا.. ش باشه چه بزرگ شدی جوجو.


 

 

 

این هم وقتی شما واسه خودت مردی شدی و فهمیدیم جنسیت بچه پسره. از همه مهمتر اینکه همه آزمایشات عالی بود و صحت و سلامت پسرمون رو تایید می کرد . خدایا واقعا شکرت.


 

دکتر یه جمله قشنگ گفت که" سونوگرافی اش که خوبه، امیدوارم عاقبتش هم به خیر و خوبی باشه"

من هم امیدوارم با آرامش و سلامتی و نیکبختی عاقبت به خیری تو این دنیا زندگی کنی و وجودت خیر و شادی رو برای خودت و اطرافیانت به همراه داشته باشه عزیز دلم.

امیدوارم این عکسها تو رو اذیت نکرده باشه این چند تا لازمه تشخیص سلامت بود دیگه اجازه ندارم سونوگرافی کنم.

فقط هر دفعه به ضربان قلب قشنگت گوش می کنم. و از فروردین که شروع به تکون خوردن کردی ،ضربه هات خیالمو راحت می کنه که سالم و سلامتی.

اول خدا بعد هم من و بابایی کلی مواظبت هستیم. خوشحال و خوشبخت باشی که باعث و مسبب خوشبختی ما هستی.

دوستت داریم پسر قشنگم.قلب

 

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (0)

niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به نی نی تپلی می باشد