سورناسورنا، تا این لحظه: 10 سال و 9 ماه و 22 روز سن داره

نی نی تپلی

بدون عنوان

1392/6/4 13:38
نویسنده : ساناز
589 بازدید
اشتراک گذاری

سلام قلب

امروز 40 روز از به دنیا امدن شما پسر گلمون که اسمت رو سورنا انتخاب کردیم می گدره .  سورنا اسم یه سردار بی باک در دوران صفوی بود و از نظر ما خیلی خوش اهنگ اومد نمیتونم احساسمون رو تو لحظه اولی که دیدیمت توصف کنم چون خیلی قاطی بودیم. من تو بیمارستان خاتم ساعت 7:15 صبح برای اولین بار دیدمت عزیزم و از اینکه سالم و با وزن نرمال بودی خوشحال بودم قدت 50 سانت و وزنت 3کیلو و نیم بود که از نظر من و دکتر عالی بودی.  

حالا دیگه خانواده ما سه نفره شده و من و بابایی علیرغم بی خوابی ها و به هم ریختن برنامه های زندگیمون خیلی خوشبخت و خوشحالیم. چون بی نظیر ترین هدیه خدا و بزرگترین معجزه اش تو خونه ما نفس می کشه و هر روز زیباتر و شیرین تر از روز قبل می شه.  الان خوابیدی و من وقت کردم اینها رو بنویسم. زود تمام میکنم که اگه بیدار شدی نیمه کاره نمونه.  

بزرگترین عشق مامان بابایی با یه عالمه بوس خداحافظماچماچ

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (0)

niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به نی نی تپلی می باشد